Як майстерно відповідати на запитання і заперечення журналістів і публіки. Рекомендації для спікерів

З такою доповіддю виступить бізнес-тренер Олена Жданова на міжнародній практичній конференції «Прес-служба-2018: нові технології PR-роботи», яка пройде в Москві 29-30 листопада.

У доповіді:

  • визначення прихованих мотивів аудиторії,
  • техніки роботи з прихованими мотивами учасників аудиторії,
  • способи реагування на маніпулятивні питання,
  • протистояння маніпулюванню,
  • аналіз помилок при передачі усної інформації, як можливостей маніпулювання вами.

Про спікера: Олена Жданова

  • Бізнес-тренер
  • Експерт-практик у галузі розробки тренінгових продуктів (більше 300 тренінгів), проведення ассесмента (понад 50 компаній пройшли ассесмент, серед них Альфа-Банк, IBS, PricewaterhouseCoopers), формування кадрового резерву (сформовані кадрові резерви групи компаній «Корпорація Центр» мережі розважальних центрів «Космік»), розробці програми з’їздів та форумів (розробила програму і брала участь у проведенні I З’їзду молоді «ІНТЕР РАО ЄЕС» 2012 року, I З’їзду молоді «Мосенерго» 2014 року), підготовки та участі в тендерах (переможець понад 50 тендерів).

Конференція «Прес-служба-2018: нові технології PR-роботи» буде містити два потоку доповідей: «Зв’язки з громадськістю в бізнесі» та «Зв’язки з громадськістю в державних структурах». Учасники зможуть слухати доповіді в будь-якому потоці і переходити з потока на потік вибираючи цікавих спікерів.

Спікери конференції поділяться методиками та практичними рекомендаціями щодо найважливішим темам:

  • Побудова і коректування PR-стратегії: що скоригувати і на що звернути увагу в кінці 2018 року
  • Як створювати хайповые інфоприводи і як просувати їх у инфополе
  • Як максимально ефективно працювати з блогерами та авторами популярних акаунтів, щоб просувати свої проекти і бренди
  • Як просувати особистий бренд
  • Кастомизированный PR та його інструменти
  • Прес-служба держструктури в епоху fake-news
  • Нові інструменти роботи з корпоративними ЗМІ
  • Як протистояти негативу в мережі
  • Як просувати медичні проекти в державному секторі
  • Як писати тексти для соцмереж, сайтів, блогів і кінцевого читача
  • Як просуватися за допомогою відеоконтенту і т. д.

Подивитися програму та подати заявку можна на сайті https://goo.gl/1RxCJp
#prconf2018