Продовження теми «Линкбильдинг для SEO»

Якщо ви хочете отримувати білі посилання, потрібно використовувати email. Питання в тому, як не потрапити в спам і достукатися до блогерів та журналістів.

Знайти потенційного «лінкера»

1 крок: Знайдіть тих, хто з великою часткою ймовірності розмістить вашу посилання.

Відразу обмовлюся! Існує більш простий алгоритм, як знайти майданчики для розміщення зворотних посилань. Але ця технологія не безкоштовна і потребує розумних інвестицій.

Насамперед розглянемо просту стратегію для ідентифікації линкеров: reverse engineering.

Для цього введіть свій ключовий запит в Google.

Джерело: backlinko.com

URL сторінок з ТОПа скопіюйте інструмент для аналізу
посилань (наприклад, скористайтесь Ahrefs).

У меню виберіть Backlinks (зовнішні посилання).

Джерело: backlinko.com

Сайти, отримані в результаті перевірки, з великою часткою ймовірністю можуть розмістити ваше посилання.

Джерело: backlinko.com

2 крок: Знайдіть email-адреси власників або вебмайстрів цих сайтів

Тепер, коли ви знайшли потрібні вам сайти, пора «копати в
глиб» і знайти email
контактні осіб.

Отже, ми відібрали сайти — тепер нам потрібні адреси контактних
ліц.

Порада: використовуйте форму зворотнього зв’язку на сайті лише в якості останнього засобу. Це чорна діра.

Для таких завдань ідеально підходить Hunter.io за умови, що
сайти невеликі або персональні блоги.

Просто введіть назви сайту:

Джерело: backlinko.com

І ресурс покаже вам всі адреси електронної пошти, пов’язані з цим доменом:

Джерело: backlinko.com

Але що робити, якщо ви хочете вийти контакти на масивних сайтах? VoilaNorbert.com пропонує ввести ім’я потенційного контактної особи і домен компанії, в якій він працює.

Джерело: backlinko.com

Таким чином ви отримуєте шанс достукатися до конкретного
людину, яка зможе вплинути на розміщення вашого посилання на сайті.

Існує більш простий спосіб звернутися до власників та веб майстрам сайтів: link-assistant

3 крок: Відправити персональне повідомлення

Якщо ви хочете, щоб виріс масштаб охоплення, необхідно
користуватися сценарієм (протоколом). Хитрість полягає в тому, як типовий
сценарій зробити персоналізованим.

Скористайтеся готовим шаблоном, люб’язно наданими
компанією Backlinko:

Добрий день, [Ім’я],

Я знайшов вашу статтю
[Назва статті], коли шукав матеріали по темі [Назва теми].

Для мене вона виявилася
дуже корисною. Особливо мені сподобалося [щось конкретне про статті].

До речі, я недавно
опублікував статтю про [Ваша тема]: [URL].

Оскільки ви пишете про
[Тема], я подумав, що вам вона може бути цікава.

Можливо, мій матеріал
міг би доповнити інформацію на вашій сторінці. У будь-якому випадку, бажаю вам удачі
надалі із [Назва ресурсу].

Спасибі і будемо на
зв’язку!

[Ваше ім’я].

Зверніть увагу, цей шаблон дозволяє персоналізувати
повідомлення без особливих зусиль.

Розсилаючи велику кількість листів різним адресатам
бажано вести базу даних з відмітками тих, кому вже вислали повідомлення, і що
в результаті вийшло.

Коротко про чорне SEO (і санкції Google)

Керівництво по линкбилдингу не було б повним без голови про
чорному SEO. Чорний линкбилдинг легко виявити: якщо посилання суперечать
Керівництву Google для вебмайстрів, найімовірніше – вони неприродні.

Чи означає це, що ви повинні уникати будь-яких прийомів
чорного линкбилдинга?

Тільки вам робити вибір. Навряд чи хтось із серйозних
фахівців порадить вам таке. Рішення за вами, але я б не радив —
можлива користь і близько не виправдовує ризики.

Хоча… При дотриманні мірою для білих і чорних методів
линкбильдинга можна домогтися дуже пристойних результатів в SEO.

Щоб прийняти зважене рішення, ви повинні знати, які
санкції є у Google.

Google Penguin

Що це таке:

Алгоритм покарання, спеціально призначений для сайтів,
які використовують спамний посилання техніці линкбильдинга (як сумнівні
гостьові пости і спам в коментарях).

Як уникнути?

Розміщуйте тільки білі посилання. Так, є дослідження,
показують, що можна перехитрити Пінгвін, мінімізувавши прямі входження
ключів в анкорный текст. Однак анкорный текст — це лише частина питання,
набагато важливіше траст. Так що найпростіший спосіб не потрапити під фільтр — не
ставити сірі посилання (незалежно від анкорного тексту).

Ручні санкції / Неприродні посилання

Що це таке:

Ручні санкції застосовуються асесорами Google. У цьому випадку, на відміну від Пінгвіна, ви отримаєте повідомлення через Google Search Console:

Джерело: backlinko.com

Як уникнути:

Ніхто, окрім співробітників Google, не знає, за яким
критеріями застосовуються ручні санкції. Ймовірно, існує алгоритм, що виявляє
сайти, які намагаються обдурити пошукову систему. Такий сайт з’являється в списку
співробітника Google для ручної перевірки. Кращий спосіб уникнути ручних санкцій
мати настроєний профіль і контакти для зворотного зв’язку з вами.

Крім того, на відміну
від Пінгвіна, можна зняти ручні санкції, відмовляючись від посилань, і подавши
запит на перегляд штрафу.

Робочі стратегії линкбилдинга (три покрокових керівництва)

I. Сторінки зі списками корисних посилань (Resource Pages)

Resource pages — це сторінки, які очевидно пов’язані з корисним контентом по вашій темі.

Наприклад:

Джерело: backlinko.com

Ці ресурси створюються з єдиною метою-встановити зв’язок
з тематичними сайтами. Вони — ідеальна площадка для линкбилдинга.

Для реалізації цієї стратегії скористайтеся наступною інструкцією:

1. Пошук таких сторінок

Використовуйте оператори Google. Вони створені спеціально для
пошуку resource pages:

  • “Keyword” + inurl:links
  • “Keyword” + “корисні ресурси”
  • “Keyword” + “цінні ресурси”
  • “Keyword” + “цінні посилання”

2. Оцінка сторінки

Треба швидко відповісти собі на питання: «чи посилання з цієї
сторінки цінною і стоїть вона витрачених зусиль?»

На представленому нижче наочно показано, що досліджувана сторінка має гідний URLRating 12

Джерело: backlinko.com

До того ж це авторитетний домен. Ймовірно, ваша посилання
виявиться десь у тілі сайту. Виглядає привабливо!

3. Підбір власного оптимального вмісту

Дійсно, ваш вміст може бути найкращим у світі… Але якщо
він не дуже добре відповідає темі ресурсу, то навряд чи його варто
використовувати для зворотнього посилання.

Як тільки ви підберете оптимальний по темі контент,
переходьте до наступного кроку.

4. Скористайтеся готовим шаблоном для email

Ось приклад працюючого шаблону:

Тема: Питання про [Ім’я
сайту]

Добрий день, [Ім’я]!

Я сьогодні шукав
контент про [тема] і знайшов вашу сторінку: [URL].

Хотів сказати, що
список виявився дуже корисним, без нього я не знайшов би [Ім’я одного з сайтів
список].

А я якраз недавно
написав посібник [тема]. В ньому я [короткий опис].

Якщо вам цікаво,
ось воно: [URL].

Можливо, цей
матеріал міг би стати хорошим доповненням до корисних посиланнях на вашій сторінці.

У будь-якому випадку,
дякуємо за вашу велику роботу по збору матеріалів по темі.

Доброго дня,

[ваше ім’я].

Порада: Це стосується всіх аутріч сценаріїв, не забудьте максимально
персоналізувати ваше повідомлення. Шаблони працюють тільки тоді, коли вони не
схожі штамп.

II. Стратегія битих посилань

Робота з битими посиланнями — одна з ефективних стратегій
линкбилдинга.

Чому?

Замість того, щоб випрошувати посилання, ви приносите користь і
додаєте цінність сайту, потенційному донору посилання.

Ось як це працює:

1. Виберіть Check My Links або LinkMiner.

Ці розширення для Chrome швидко знаходять биті посилання на будь-якій сторінці вашого сайту:

Джерело: backlinko.com

2. Шукайте сайти з великою кількістю вихідних посилань.

Чим більше посилань на сайті, то швидше за все, одна з них
буде бита.

Тут якраз гарні resource pages. Не соромтеся
користуватися операторами Google, наведеними вище.

Але замість того, щоб відразу написати і відправити email вебмайстру такого сайту,
перейдіть до наступного пункту.

3. Перевірте наявність битих посилань.

Ось тут і знадобляться розширення, встановлені раніше. Вони покажуть биті посилання на перевіряється сторінці (биті посилання будуть виділені іншим кольором):

Джерело: backlinko.com

4. Напишіть листа вебмайстру про знайдену битою ссылке

Запропонуйте адміністратор сайту замінити непрацюючу посилання
на запропоновану вами, посилаються на сторінку вашого ресурсу, Ця сторінка
повинна відповідати темі битою посилання.

Рекомендується такий шаблон:

Тема: Проблема з [ім’я
сайту]

Добрий день!

Ви займаєтеся
оновленням вашого сайту?

Я шукав контент
[тема] і знайшов сторінку [назва сторінки: URL]. Я помітив, що, схоже,
кілька посилань не працює:

[URL битих посилань]

Я недавно написав
[коротко зміст вашого матеріалу]. Посилання на нього могла б бути гарною
заміною для [конкретна бите посилання].

Сподіваюся, вам буде
корисно :).

Спасибі,

[ваше ім’я]

III. Техніка «Хмарочос»

Перш ніж буде описаний алгоритм техніки линкбильдинга
«Хмарочос», треба знати наступне:

  • Занадто багато інтернет-маркетологи вважають, що
    лонгриды самодостатні для успішного линкбильдинга. Цього недостатньо для
    отримання природних зворотних посилань. Необхідно бути дуже систематичним при
    створення контенту і його подальшим просуванні.

Алгоритм успішного линкбилдинга за методом «Хмарочос»

1. Знайдіть популярний контент.

Перший крок – знайти клікабельний контент. Важко сказати, хто
першим придумав цю назву, але це
основа будь-якої успішної стратегії, орієнтованої на отримання природних
зворотних посилань.

2. Зробіть свій контент краще знайденого

Наступний крок полягає в тому, як ви можете поліпшити вже
популярний контент. Що необхідно додати, щоб ваш контент став більш
цінним і привабливим?

  • У деяких випадках достатньо додати в
    публікацію більше змісту або включити додатковий візуальний контент.
    Цей трюк може спрацювати.
  • Якщо ви знайшли головний магніт для зворотних
    посилань, наприклад «50 ідей швидких і здорових закусок», зробіть свій список з
    150 ідей.
  • Знайшли щось застаріле у змісті публікації,
    додайте свій сучасний контент.
  • Приголомшливий візуальний контент може залучити
    більше уваги, ніж нудний і потворний текст. Додайте креативу!
  • Більшість списків просто перераховують факти.
    Додайте до них нову цінність, трохи глибини не завадять цими списками. Новий
    текст повинен коротко розкривати суть кожного елемента списку.

Якщо все буде зроблено правильно, ваш контент стане краще
оригіналу.

3. Залишилося достукатися до потрібних вебмайстрів.

Вийти на потрібних людей, це основа техніки «Хмарочос». Замість листів випадковим адміністраторам веб сайтів пишіть свої email тим веб майстрам, які вже пов’язані з оригінальні контентом.

Чому це важливо?

  • Їх сайти ранжуються у вашій ніші.
  • Ці вебмастера зацікавлені в новому контенті
    з обраної тематики.
  • Вони вже проставили зворотні посилання на
    оригінальний контент.

Якщо ваша публікація дійсно буде кращою, є всі
підстави сподівається на природні посилання.

Порада:

«Не будуйте хмарочос там, де вже повно висотних будівель. Шукайте нішу, де навіть п’ятиповерхівка буде виглядати манхеттенським хмарочосом.»

Підіб’ємо підсумок

Линкбилдинг як ремонт — його можна тільки призупинити, але не можна закінчити.

Оригінал посібника линкбильдинку — тут.