25
березня в Москві пройде четверта Міжнародна бізнес-премія по управлінню
персоналом WOW!HR 2019. Напередодні цієї події засновник інформаційно-освітнього
порталу HR-tv.ru і організатор бізнес-премії Гоар Ананян розповіла про те, чим
запам’ятається цей захід HR-спільноти.


Гоар, розкажіть, будь ласка, про бізнес-премії? У чому її унікальність?

— Бізнес-премія WOW!HR
була заснована в 2015 році інформаційно-освітнім ресурсом HR-tv.ru.
Ключовим завданням, яку ми ставили перед собою, було показати кращі проекти,
які реалізуються в Росії в сфері управління персоналом. Ми хочемо створити
єдину платформу обміну досвідом для топ-менеджерів та HR-фахівців.

Сьогодні WOW!HR —
це найбільша премія і найбільша спеціалізована конференція у сфері
HR
в Росії. В 2018 році на майданчику в Москві були присутні понад 650 делегатів,
в цьому році ми очікуємо понад 750 відвідувачів.

Премія унікальна, насамперед, своїм
форматом. Всі проекти, які беруть участь у ній, активно популяризуються, про них
розповідається всьому ринку. Ми публікуємо матеріали на порталі HR-tv.ru,
знімаємо презентаційні відеоролики, які допомагають колегам познайомитися з найбільш
цікавими інструментами і механіками, що використовуються у тому чи іншому проекті.
Ми також публікуємо буклети про кейсах наших номінантів, які поширюємо
серед HR
і бізнес-спільноти.

Друга унікальність полягає в
відсутність членів журі премії. Переможців обирають самі номінанти прямим голосуванням.
Кожен номінант в день премії та конференції виступає зі своїм проектом перед
широкою аудиторією. Слухачі можуть задавати
питання, і у номінантів є можливість донести до аудиторії ті смисли,
які не можна донести в тексті або в анкеті учасника.

Після того, як номінанти виступили,
вони отримують бюлетені, і оцінюють ідею, реалізацію та результати проекту.

Кожен номінант голосує за своїх
колег, але не може проголосувати за себе. Також право голосу є в аудиторії.
Завдяки цьому досягається прозорість підсумків голосування.

Ввечері на урочистому банкеті переможцям
урочисто вручаються символ перемоги — статуетки WOW!HR.
Все відбувається в один день. Це дуже яскравий, видовищний захід, на якому
колеги обмінюються досвідом, розширюють горизонтальні зв’язки, і самі вибирають
переможців у своїй сфері.

— Які цілі Ви переслідуєте?

— Основна наша мета створити ефективну
комунікаційний майданчик для обміну досвідом. Ми віримо, що, коли є оффлайн
майданчики, де колеги можуть обмінятися своєю експертизою по реалізації проектів,
своїми досягненнями, розповісти про ноу-хау, які вони впровадили всередині
компанії, ринок та в цілому економіка в країні розвивається набагато інтенсивніше.

В рамках заходу ми розповідаємо
учасникам про нові інструменти підходах, діджитал-інструменти, які може використовувати
HR
і бізнес для досягнення своїх завдань. Наша кінцева мета — прискорювати обмін
практиками, прискорювати обмін кейсами.


А як відбувається відбір номінантів та допуск до участі у премії?

— Заявку на участь у премії
фактично може подати будь-яка компанія, яка реалізувала той чи інший проект
у сфері управління персоналом за останні два роки.

Проекти ми приймаємо по 8 номінацій. Проекти масштабні,
трансформаційні – номінація HR Hero.
Проекти по автоматизації і диджитализации процесів – номінація Digital Solutions. Якщо проект дає
уявлення про вплив дизайну і функціонального облаштування офісу на робочі
і бізнес-процеси, його можна висунути на здобуття у номінації Workplace. Проекти по навчанню і мотивації
персоналу – номінація Level Up. Проекти
за гейміфікації процесів – номінація Play Hard. І
проекти, пов’язані з життям, здоров’ям і благополуччям персоналу – номінація Save. У номінації Make Team приймають
участь проекти з масового підбору персоналу.

Be Cool – нова
номінація. У ній змагаються компанії, що впровадили в 2018 році проекти по роботі
зі школярами, студентами та молодими спеціалістами.


Як відбувається відбір учасників?

— Будь-яка компанія, що бажає номінуватися
на бізнес-премію, заповнює анкету учасника та направляє цю інформацію нам.
Далі ми зустрічаємося і дуже ретельно обговорюємо проект. Наше завдання на цьому
етапі — оцінити проект з декількома критеріями: новизна проекту, наскільки
інструменти, використані при реалізації проекту актуальні, і результат
проекту для бізнесу.

Після попереднього аналізу
проекту, ми можемо прийняти рішення про його допуск або недопуск.

Коли проект допускається до участі у
премії, ми починаємо з номінантами дуже щільну роботу. Готуємо великі
текстові інтерв’ю, публікуємо інформацію про їх проекті на HR-tv.ru.
Робимо відеопрезентації проектів і
публікуємо це для широкої громадськості. Ми готуємо номінантів до виступу,
надаємо коуча, який допомагає претендентам на перемогу підготуватися до публічного
виступу.


Розкажіть трохи про конференції?

— Унікальність конференції WOW!HR,
яка проходить в рамках бізнес-премії, полягає в тому, що це повністю
кейс-конференція. Тобто всі проекти реалізовані, їх презентують ті люди,
які їх, власне, здійснювали. І в рамках презентації вони обов’язково
відповідають на три питання. По-перше, важливо розуміти, чим була продиктована ідея проекту,
якими бізнес-завданнями.

Друге питання: яким чином
реалізовувався проект, що вийшло, на якому етапі виникли проблеми, як їх
вирішували, який бюджет витратили на впровадження і т. д. Нарешті, третє питання:
який результат отримав бізнес після впровадження проекту.

Що цікаво, у нас проходить відразу
кілька паралельних сесій, тому вранці, приходячи на майданчик, гості
отримують програму і вибирають тільки ті кейси, які їм цікаві. Тим більше
про них відомо заздалегідь. До нас часто приходять всім відділом персоналу з
топ-менеджерами компаній. І кожен йде саме на ті виступи, які сьогодні
актуальні у рамках його діяльності компанії.

Якщо говорити про структуру дня, о 9:00
у нас розпочинається реєстрація на конференцію та вітальна кава-брейк, далі
виступ номінантів з відволіканням на обід і велика кількість нетворкінгу. Після
завершення програми конференції і починається урочистий банкет. Як зазвичай
учасників і делегатів чекає запрошений спікер. У минулому році WOW!HR
відвідав російський
футбольний тренер, депутат Державної думи VII скликання Валерій Газаєв.
Ім’я спікера, який стане ключовим в 2019 році, поки тримаємо в секреті. Але це
буде приємний сюрприз для всіх.

Після цього виступу почнеться
церемонія оголошення та нагородження переможців бізнес-премії WOW!HR 2019.
Це досить гарний захід. Вся конференція проходить на дуже високому
рівні.


Які плани щодо розвитку у вас зараз?

— WOW!HR
в Росії – сьогодні досить великий проект. Це не просто конференція та бізнес-премія,
які проходять в Москві, але і широка мережа регіональних конференцій. Практично
в кожному місті-мільйоннику протягом року ми проводимо конференцію, куди
привозимо кращі практики, вперше презентовані на WOW!HR
Москва.

У 2018 році бізнес-премія вперше
відбулася в Казахстані. В цьому році продовжиться експансія – WOW!HR
пройде у Вірменії. Так що мережа нетворкінгу стане ще ширше і можливість
обміну практиками теж збільшиться.

Так що чекаємо всіх зацікавлених 25 березня на конференцію і бізнес-премію WOW!HR 2019 в Москві.