Не секрет, що линкбилдинг для SEO— найважливіший навик в просуванні сайту. Щоб розмістити посилання і зацікавити нею користувача, потрібно розбиратися в контенті, продажу, програмуванні, психології і старому доброму маркетингу.

Якщо хочете отримати більше органічного трафіку, без
линкбилдинга не обійтися.

Основи линкбилдинга

Згідно з дослідженням BACKLINKO 1 мільйона результатів видачі Google за минулий рік, стало очевидним, що попри всі заяви про зниження ролі посилань, вони продовжують впливають на позиції сайту більше, ніж який-небудь інший фактор.

Джерело: backlinko.com

Фактично Google визнав, що зовнішні посилання є одним
з трьох ключових сигналів для ранжирування, Лінки, як і раніше, є основою
пошукового алгоритму.

Чому посилання досі так важливі?

До появи Google єдиним фактором ранжування був контент сторінки. Google запропонував унікальний алгоритм PageRank, який змінив усе. Замість того щоб просто аналізувати текстове вміст сторінки, Google почав відстежувати, скільки людей посилається на цю сторінку. Показник кількості вхідних посилань дозволив кращим способом оцінити якість сайту.

Джерело: backlinko.com

Після появи Google Penguin і наступних апдейтів Google
став фокусуватися не тільки на кількості, але і якості посилань.

Виникає питання: а що взагалі означає «якісна посилання»?
І як побудувати якісне посилальне оточення?

Якісні посилання

Чому так важливо розбиратися, що робить посилання хорошою або
поганий?

Якщо ви розміщуєте якісні посилання ваш сайт рухається
в топ. Розміщуєте неякісні посилання — Google карає сайт швидше, ніж
ви скажете: «що трапилося?»

На що треба звертати увагу, щоб оцінити якість
посилання?

Формально Google заявив про закриття проекту «PageRank», але за заявами співробітників посилання з високим PageRank залишається основою алгоритму ранжирування.

Джерело: backlinko.com

Авторитетність сторінки – джерела посилання

Високий PageRank (вага посилання) сторінки «донора» все ще продовжує
впливати на ранжирування. Лінки з авторитетних сторінок передають вагу на
ваш сайт.

Авторитетність сайту-донора

Якість посилання визначається також вагою всього сайту, на
сторінки якого проставлено зворотнє посилання.

Релевантність сайту

Вага сайту важливий, але також важлива і релевантність ресурсу, на
якому ви плануєте розмістити зворотну посилання. Якісна посилання — це посилання
з авторитетного сайту схожої тематики.

Розташування посилання на сторінці

Розміщуєте посилання в основний контент? Або ховайте її
футері? Розташування посилання на сторінці має важливе значення. Посилання в футері
і сайдбарах (бічних колонках) поступаються посиланнями в основному контенті сторінки.

Редакційна посилання

Незалежно від того, де ваша посилання відображається на сторінці
ви повинні запитати себе: «Цю посилання розмістив редактор сайту?»

Іншими словами, той, хто проставив посилання на ваш сайт, думав,
що ваш ресурс цікавий і корисний? То редакційна посилання.

Або вам проставили лінк в комерційних цілях і потім його
видалять? Це неприродна посилання.

Google значно вище цінує редакційні посилання:

… створення посилань без участі редакції або власника сайту (неприродні посилання) може бути розцінено як порушення правил … (з керівництва Google)

Анкорный текст

Джерело: backlinko.com

Анкорный текст — це кликабельная текстова частина посилання.
Google використовує якірний текст як один із сигналів ранжирування.

Google аналізує смисловий зміст і порівнює посилання
його з тематикою сайту. Якщо є збіг, посилання збільшує цінність вашого
ресурсу. Однак, використання в анкорі великої кількості ключових запитом
може позначитися негативно. Google може розцінити такі сигнали, як спам.
Не можна зловживати посиланнями, які містять в якорном тексті велика кількість
ключових слів для вашого ресурсу.

Текстове оточення посилання

Джерело: backlinko.com

Текстове оточення посилання — це слова і фрази,
розташовані в тексті поруч з посиланням. Ймовірно, Google розглядає цей
контекст як додатковий і залежний якірний текст.

Це логічно, оскільки текст навколо також дає посилання
уявлення про ключовий зміст сторінки в цілому.

Це посилання з гостьового поста?

Кілька років тому Google прямо заявив: «Блоги стали занадто спамнимі».

Це вірне твердження? Коли як.

Ось кілька прикладів сигналів, за яким Google може
визначити гостьовий пост як спам:

  • Хто очевидним чином оплачує розміщення
    посади;
  • У змісті посту є анкор з прямим
    входженням ключа;
  • Сайт існує виключно для відгуків та
    гостьових публікацій;
  • Сайт не відповідає тематиці вашого ресурсу.

Nofollow vs Dofollow

rel=»nofollow» — тег посилання, повідомляє пошуковим
системам, що вона не повинна враховуватися і індексуватися

Очевидно, коли мова заходить про SEO, логічно нарощувати індексовані
dofollow посилання наскільки це можливо.

Як отримати першокласні посилання з допомогою
контент-маркетингу

Не для кого не секрет, що контент є ключем, який
відмикає якісні посилання. Але ось проблема, сама по собі публікація контенту
не збере вам яких-небудь посилань.

Як показує практика, певні типи контенту працюють найкраще для линкбильдинга.

Розглянемо докладніше 4 типи контенту, що володіють найбільшою
можливістю генерувати посилання.

#1: Візуальний контент

Що це таке:

  • Малюнки/фотографії.
  • Діаграми.
  • Інфографіка.
  • Графіки і інші схожі візуальні типи
    контента.

Чому це працює?

Зображення дуже легко піддаються перелінковці. Наприклад,
якщо ви опублікуєте графік на своїй сторінці, ви отримуєте посилання кожен раз,
коли хтось скористається цим контентом на своєму сайті. Фрагмент текстового
вмісту швидше процитують без зазначення посилання. На візуальний контент шансів
отримати зворотній посилання вище.

#2: Нумерований список

Що це таке:

Нумерований список порад, методів, фактів, міфів — або просто, про що завгодно.

Чому це працює?

Перелік причин, оформлений у вигляді пронумерованого списку,
дозволяє розставити акценти для важливої інформації, представивши її в зручному і
легко запоминаемом вигляді.

Коли BuzzSumo проаналізували 1 мільйон статей, виявилося, що списки контенту генерують більше зворотних посилань, ніж вікторини, відео і навіть інфографіки.

Джерело: backlinko.com

#3: Оригінальні дослідження і дані

Що це таке:

Контент, що розкриває нові відомості з галузевих досліджень
або статистичні дані якої-небудь галузі.

Чому це працює?

Посилатися на статистику і аналітичні дані прийнято в
інтернет просторі. Кожен раз сайти вказують джерело контенту, щоб
підтвердити свою авторитетність. Посилання нарощуються легко і швидко.

#4: Докладні керівництва

Що це таке:

Всеосяжні відомості, які максимально повно розкривають
важливу тему.

Чому це працює?

Докладні гайди містять божевільна кількість інформації по темі. Все це сконцентровано в одному документі. посібниках величезну кількість інформації зібрано в одному місці. Це робить ваше керівництво кращим по даній темі.

Отже, після того як ви створили відповідний контент, пора переходити до линкбилдингу. Про це читайте в наступній статті блогу.

Оригінал керівництва за посиланням