7 грудня в Москві відбулася третя щорічна конференція «PR в секторі В2В», організована комунікаційним агентством Fresh Russian Communications і інтернет-журналом В2В Journal. Захід відвідало близько 100 фахівців у галузі В2В PR і маркетингу. У рамках конференції обговорювалися актуальні питання зі сфери В2В-комунікації і розбиралися цікаві кейси різних компаній, орієнтованих на В2В-ринок.

Тон заходу задав виступ Ксенії Алексєєвої,керуючого партнера Fresh Russian Communications, присвячена проектам з бренд-амбасадорами в В2В. Спікер пояснила, у чому переваги використання цього інструменту просування і які компанії на В2В-ринку вже застосовують його,а також розповіла про власні кейсах.

Ольга Касьян, директор з щастя клієнтів агентства Smart Motion, продовжила конференцію, розповівши про важливість особистого бренду керівника для всієї компанії. На прикладі свого агентства спікер довела, що при створенні і підтримці правильного іміджу перша особа компанії може виступати як інструмент лідогенераціі.

Про важливість сучасних технологій при розробці PR-кампаній розповів Михайло Щоголєв, менеджер зі зв’язків з громадськістю КРОК. Акцент був зроблений на використанні AR і VR технологій в PR і маркетингу, які зараз успішно застосовуються деякими компаніями і мають масу переваг для маркетологів і PR-фахівців.

PR-консультант Діна Мостова дала відповідь на питання,як з допомогою PR можна збільшити прибуток компанії? В ході виступу був розібраний кейс технологічної компанії «Карфидов Лаб», яка завдяки грамотному просування стала виконувати замовлення для великих приватних і державних компаній і міністерств. Спікер також підкреслила важливість побудови хороших відносин з журналістами та дала поради, як можна цього домогтися швидко і ефективно.

Дуже часто при реалізації маркетингових і PR-кампаній з’являється необхідність у поліграфічної продукції. Про те, як правильно побудувати діалог з друкарнею і про основні тенденції на цьому ринку розповів Олексій Почуя, керівник компанії Print Flow Management.

Першу секцію конференції закрило виступ Ірини Пітерсон,керівника групи комунікацій компанії «Эвотор». Працюючи в компанії,що виробляє електронні каси, спікер поділилася кейсом, як завдяки наданню цікавих инфоповодов їм вдалося стати лідерами інформаційного поля на своєму ринку.

Бурцева олександра, координатор з маркетингу відділу харчової безпеки ЗМ Росія, і Яна Харитонова, старший менеджер відділу реклами та маркетингу Testo, представили свій кейс, присвячений підготовці клієнтоорієнтованих заходів. Спікери розповіли, який підхід до організації конференцій, семінарів та форумів вони вибрали, щоб зробити їх цікавими, в першу чергу, для учасників.

Ольга Іванова, директор з маркетингу в Північно-Східному регіоні SiegeniaGruppe, присвятила свій виступ інновацій у сфері галузевої В2В-комунікації, застосовувані в її компанії. Особливу увагу було приділено потенціалу мобільних додатків і спеціальних контент-проектів.

Необхідність оцінки діяльності PR-відділів і відділів маркетингу довела Шабаршина Катерина, керівник відділу маркетингу VideojetTechnologies (холдинг Danaher). На прикладі своєї компанії спікер демонструє,як вимірювання KPI на кожному етапі допомагає оптимізувати роботу піарників і оцінити ефективність кожного із застосовуваних ними інструментів.

Ольга Стрельцова, менеджер з маркетингових комунікацій DHLExpress, розповіла про партнерство її компанії з Mercedes Fashion Week і пояснила, як можна використовувати event для ефективної взаємодії з різними аудиторіями.

Для конференції Тетяна Ананьєва, директор з розвитку«Апостроф Медіа», підготувала доповідь, що стоїть на стику двох сфер діяльності: PRи HR. Темою виступу стала підготовка амбассадоров бренду зі співробітників компанії.

Третю секцію відкрив виступ Артема Ушакова, старшого партнера «Кокос Clan» — партнерської програми Кокос Group. Спікер розповів,як його агентству вдалося незвичайним способом зацікавити і залучити користувачів до себе на сайт під час РИФ 2018.

Ксенія Буніна, PR-менеджер SEMrush, у своєму виступі приділила увагу онлайн-програм, використання яких дозволяє спростити роботу піарників і зробити її більш ефективною.

Важливість digital для сучасного PR було присвячено і виступ Ольги Бондаревої, засновника агентства В2В-маркетингу Digital Powerи ex-керівника по соціальних мереж у Центральній та Східній Європі microsoft. Спікер розповіла про особливості SMM в В2В-сегменті порівняно сВ2С, сфокусувавшись на такому інструменті, як Social Selling.

Закрила конференцію презентація Олени Бірюкової,супервайзера по розвитку бізнесу відділу консультування з управління ризиками КПМГ в Росії та СНД. Основною темою виступу стали зовнішні і внутрішні заходи компанії як спосіб розвинути бізнес або послугу з нуля.

Конференція дала учасникам грунт для роздумів і надала цікаві кейси, які вони зможуть використовувати для вирішення своїх бізнес-завдань в наступному році. В ході виступів спікери активно взаємодіяли з аудиторією і охоче ділилися власним досвідом.

Конференція «PR в секторі В2В» стала заключним заходом, організованим агентством FreshRussian Communications у році, що минає. У 2019 агентство планує продовжити традицію проведення форумів, конференцій та бізнес-сніданків для фахівців у галузі В2В PR і маркетингу. За графіком заходів можна стежити на сайті: www.frc-conf.com

Фотографії: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.2081583971879427&type=1&l=f3205dccb2

До 29 грудня на сайті https://frc-conf.timepad.ru/event/781060 можна придбати відеозаписи виступів спікерів.

Контакти організатора:

+7 499 270
60 41

[email protected]

Сторінка заходу в Facebook: https://www.facebook.com/events/265396407611123

Про конференцію:

«PR в секторі B2B» – щорічна кейс-конференція для PR-фахівців,що працюють з B2B-сегментом. Конференція проводиться з 2016 року і щорічно збирає понад 100 фахівців, які працюють в області B2B-комунікацій і маркетингу. Організатори конференції – комунікаційне агентство Fresh RussianCommunications (FRC), що спеціалізується на B2B-комунікаціях, і галузевої інтернет-журнал про комунікації в B2B-бізнесі B2B Journal (проект FRC): www.frc-pr.com, www.b2b-journal.ru.