Сьогодні покупець вимагає інновацій — в товарах, послугах, у способах презентації продукції, у змісті торгового пропозиції, в каналах сучасних комунікацій і в багатьох інших аспектах вашого бізнесу. Чи багато хто з нас готові слідувати цій тенденції маркетингу і вийти на новий рівень очікувань покупців?

Але навіть маленька інновація може внести великий внесок в успіх компанії. Малий бізнес може реалізувати свої інновації набагато швидше, ніж великі компанії, які зазвичай обмежені своєю бюрократичною структурою і не мають миттєвої еластичністю до попиту.

Інновації в соціальних медіа маркетинг

Найважливішим завданням маркетолога залишається пошук найбільш ефективних інструментів, які допоможуть вашим зверненням до ринку досягати цілей на самій верхній частині воронки продажів. Маркетинг в соціальних мережах, як ніякий інший канал комунікацій, дозволяє торкнутися найбільш актуальні теми, пов’язані з послугами компанії, запропонувати потенційним клієнтам свої рекомендації та ідеї.

Соціальні інновації стали способом життя. Вони дозволяють легко переходити від однієї стратегії просування до іншої. Соціальні мережі стали новими майданчиками для заробляння, як більшої уваги до себе з боку споживачів, так і реальних грошей, отриманих від переконливих постів і варіантів електронної комерції.

І хоча прийняття споживачами соціальних засобів масової інформації стало повсюдним, великі бренди і невеликі компанії досі шукають способи, як домогтися від застосування SMM високої економічної ефективності. Це пов’язано насамперед з тим, що маркетологи сприйняли цей канал комунікацій не зовсім коректно. У центрі уваги опинилася сама інновація і мода на абсолютно новий напрямок, а не фактичні потреби клієнтів.

Повернення до основ маркетингу в соціальних інноваціях

Соціальні медіа спочатку орієнтувалися на споживача і надавали бізнесу максимально контрольований канал. Був реалізований механізм вивчення ваших клієнтів: від моральних основ до споживчого досвіду. Сьогодні потрібен інший похід — повернення до основ маркетингу: виділити важливі сегменти цільової аудиторії, прозондувати їх потреби і соціальну поведінку, визначити, як працює ваш бренд на задоволення очікувань клієнтів.

Візьмемо, приміром, реалізацію концепція PR-кампанії через соціальні мережі. Головна мета – збільшити охоплення і залучення, отримати як можна більше число «фанатів» і «послідовників» бренду в SMM. Для цього розробляються різні ідеї: від конкурсів до лотерей з призами. До чого це призведе без розуміння базових принципів маркетингу? Буде зібраний великий список учасників, які, насправді, не стануть вашими клієнтами. Їх потреби не вивчені, а інтереси полягають лише в участі у грі з призами.

[bctt tweet=»Синергія інновацій #socialmedia і традиційного #marketing» username=»blog_actual»]

Реалізація інноваційних процесів, заснована на розумінні кінцевої потреб цільової аудиторії, займає своє, зовсім нове місце в сучасному маркетингу. Споживачі ваших послуг і маркетологи взаємно хочуть брати участь у нових каналах комунікацій, але кожен учасник цього спілкування прагнути досягти своїх цілей: бізнес – продати, а клієнт задовольнити свої бажання через операцію. Клієнтів не хвилює, брали їх друзі в конкурсі. Замість цього, вони хочуть знати, що інші думають про вашої продукції, і вони цінують, коли друзі діляться своїм досвідом для того, щоб схвалити ваші покупки. Такий підхід на основі потреб зосереджений не на простому накопиченні шанувальників і послідовників, а на виявленні ступеня задоволеності клієнтів, визначенні задоволених покупців і спробі стимулювати їх поділитися «з вуст у вуста» своїми враженнями.

Приклади соціальних стратегій просування

Упор робиться в соціальних медіа на залучення клієнтів до прямої взаємодії з бізнесом. Потрібно мати можливість виділитися з натовпу, щоб завоювати довіру. Ось кілька прикладів соціальних стратегій, які здатні допомогти вам посилити ефект впливу.

Пропонуйте знижки

Сайти купонаторов здатні залучити значну кількість нових споживачів за рахунок їх інтересу економити на покупках. У бізнесу з’являється спокуса скористатися послугами таких сайтів, які зуміли створити свою клієнтську базу шопоголіків. Однак, треба бути гранично обережним при виборі цієї стратегії. Будь-яка компанія готова випробувати такий канал продажів, якщо угода буде беззбитковою, і знає, як зацікавити цей величезний приплив нових клієнтів.

Відповідайте на відгуки

Один з важливих індикаторів бізнесу для досвідчених підприємців – це вміння реагувати на відгуки в Інтернеті. Ви повинні відповідати, як на позитивні (щоб подякувати споживачів і посприяти повторного продажу), так і на негативні відгуки (принести вибачення і спробувати донести свою стурбованість про отриманому досвіді клієнта). Якщо клієнт залишив позитивний відгук, він підсилює вашу репутацію в інтернет. Ваша реакція навіть на негативні висловлювання здатна сформувати довіру потенційних клієнтів. Вони буде бачити ставлення вашого бізнесу до ситуації, що склалася, і ваші прагнення надавати послуги високої якості. Отже, це призведе до зростання інтересу з боку цільової аудиторії.

Розміщуйте на сайті, посилання на соціальні мережі

Вам необхідно надати можливість кожному відвідувачу поділитися своїм споживчим досвідом безпосередньо з сайту компанії. Посилання на улюблені клієнтами соціальні мережі дозволяють їм у простій формі висловити своє ставлення до бренду. Для вас основною проблемою стане процес відстеження соціальних уподобань споживачів, стають шанувальниками.

Виймайте дохід з вражень, які передаються з вуст в уста

Три стратегії маркетингу соціальних медіа, описані вище, зосереджені на генерації позитивної репутації в інтернет. Вони дозволяють тримати руку на пульсі, аналізувати дані про переваги і створювати сегменти покупців, які базуються на їх споживчому досвіді. Це сприяє розумінню того, що вам необхідно зробити для досягнення успіхів у бізнесі.

© Блог про маркетинг ActualMarketing