Про це та інше піде мова на щорічній міжнародній практичній конференції «Зв’язки з громадськістю в соціальних мережах-2019», яка відбудеться в Москві 14-15 лютого.
12 спікерів протягом двох днів поділяться самими актуальними технологіями і свіжими кейсами у сфері PR і просування в нових медіаканалах:

  • як створювати вірусні пости,
  • як конструювати інформпривід для просування в соціальних мережах,
  • як перемогти розумну стрічку і збільшити охоплення ваших публікацій,
  • як писати тексти для соціальних мереж,
  • сторителлинг в соціальних мережах – покрокова методика,
  • як працювати з блогерами та мікроблогерами,
  • 7 кроків до ідеального контенту в Instagram,
  • чим наповнювати і як просувати youtube-канал,
  • управління репутацією у соціальних мережах,
  • live-трансляції як інструмент просування і роботи з аудиторією,
  • акаунти керівників у соцмережах – робота над помилками,
  • ком’юніті-менеджмент: як розвивати та просувати вашу групу і т. д.

І фірмова фішка конференції – нетворкінг-сесія, на якій всі учасники не просто обміняються контактами, а реально познайомляться один з одним за спеціальною технологією.
Серед спікерів конференції такі експерти в галузі PR і SMM як Тимура Асланова, Майя Богданова, Ельнара Петрова, Влад Тітов, Михайло Умаров та інші.
Подивитися програму конференції та придбати квиток можна на сайті http://conference.image-media.ru/anonsy-konferencij/smm2019/february/
Почніть 2019 рік з отримання повного арсеналу інструментів ефективної PR-роботи в соціальних мережах і ваші результати дійсно потрояться!