20 листопада відбудеться масштабна конференція про маркетинг, нові рекламні технології та аналітику в дзвонять тематиках — Callday 2018.

Представники Google, Яндекс, myTarget, Calltouch, Модульбанк, ПІК, Hoff, Call to visit та інші поділяться власним досвідом, рішеннями і результатами.

Вперше зберемо понад 1200 осіб в офлайні і 10 000 чоловік в онлайні.

Інтерес до теми створення єдиної екосистеми бізнесу та автоматизації процесів зростає з кожним днем. Власна система чи готове рішення? Не важливо, де ви знаходитесь — Москва, Хабаровськ, Краснодар — питання актуальне у всіх регіонах Росії. Саме тому ми зробили два формату участі. Приходьте на конференцію та отримайте профіт від провідних експертів особисто, задавайте питання спікерам і обговорюйте цікаві теми з колегами на нетворке. А для тих, хто не може прийти є пряма трансляція.

Програма формується, слідкуйте за оновленнями. Зареєструватися можна вже зараз.

#всемколтач